zondag 22 januari 2012

SPEELTJE

Ik heb het gedaan!!! Al weken zat ik er tegen aan te hikken maar nu heb ik toch de grote stap genomen. Ik vond het moeilijk om naar de winkel te gaan en te zeggen waar ik voor kwam. Gelukkig was mijn echtgenoot erbij om ondersteuning te bieden. Doe het nou maar!
Moet ik nu deze nemen of die? Moet ik toch nog even wachten? Ga ik nou niet overstag omdat ik dat spelletje spelen wil?

En dan zie ik Youp van het Hek weer in zijn Oudejaarsrede, vol verbazing over die idiote mensen die zich door zo'n spelletje in laten palmen. En ik weet dat het een echt hebbedingetje wordt, behoorlijk aan de prijs.

Maar ik heb hem gekocht: een I-pad! Om te internetten, op Facebook te kijken, te lezen, te mailen EN wordfeud te spelen. Na een uurtje opladen, verbindingen leggen, apps downloaden, uitleg krijgen van een zeer behulpzame buurman kan ik met het spelletje beginnen.
Vanaf nu probeer ik de gekste, slimste en simpelste woorden te bedenken. Ondertussen kan ik ook nog "chatten"met al mijn spelgenoten.
Regelmatig klinkt er een pingeltje.....en dan kan ik niet laten om meteen even te kijken.
Vandaag mag het: het weer is drie keer niks, alles is nieuw en moet uitgezocht worden.

Ik kijk in mijn boekenkast waar een aantal ( gratis!) boekjes op de plank staan, ik mail foto's naar mezelf om ze meteen in een album te zetten op de tablet; probeer de documenten ook maar meteen uit. En mijn hersenspinsels zet ik standaard in Safari.

Tjonge, jonge.....ik zoek meer leuke zaken, probeer ze uit en verwijder ze maar meteen. De NS planner is handig, buienradar, het nieuws......ach!!!

Voel me net een kind met zo'n dingetje! Errug toch!!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten